חידוש צבע אלומיניום​

לא קיים הבית שאין בו פריטי אלומיניום מגוונים. כמעט בכל משרד או מפעל ניתן למצוא מעקות או גדרות מאלומיניום. ניתן לייצר פרופילים מחומר זה ויש גם משקופים, סורגים, תריסים, פרגולות ועוד מגוון נרחב מאוד של מוצרים שימושיים.
 
אך מה קורה כאשר האלומיניום מתיישן? מה עושים כאשר הצבע נפגם או נשרט? הדבר הנכון לעשות במקרה זה הינו לבצע חידוש צבע לאלומיניום. 
 
אנחנו, בחברת גוון בצבע מתמחים בעבודות חידוש אלומיניום ועושים את המלאכה בשיטה מקצועית, ללא רבב. גולת הכותבת, מבחינתנו – חידוש צבע אלומיניום בהתזה. אם אתם מחפשים עבודה שתהיה גם מהירה וגם איכותית, נוכל לבצע זאת, בהתחייבות. 

חידוש אלומיניום וגם ברזל 
כפי שישנם מעקות או סורגים מאלומיניום, יש גם דגמים של אותם פריטים שעשויים מחומרים אחרים. בראש ובראשונה, מדובר בברזל. 

חשוב לנו לציין את העובדה הזאת, מכיוון שאנו יודעים לבצע לא רק חידוש צבע אלומיניום באופן מקצועי. 

אנו יודעים לבצע גם את המלאכה החיונית של חידוש צבע ברזל ללא צורך במברשת או ברולר. זוהי מלאכה חיונית מכיוון שעם הזמן הברזל מחליד ונפגם. חלודה איננה רק מפגע אסתטי כי אם גם מפגע שעשוי לסכן מבחינה בריאותית. 

רוצים צבע חדש בגימור מעולה?
ספרו לנו מה אתם צריכים ואנו נגיע מוכנים ומצוידים
כי יחד איתנו, הכל עומד להיראות אחרת ובזמן קצר: - מלאו פרטים:

השותפים לדרך​:

אם הגעתם להבנה כי נחוץ לכם חידוש צבע אלומיניום, אם נמאס לכם לראות מול העיניים כתמים מכוערים של חלודה, אל תחשבו פעמיים. פנו אלינו והזמינו חידוש צבע ברזל בהתזה. ניתן לבצע פעולה כזאת גם כפעולה מונעת, עוד לפני שמגיעה חלודה. 

איזה צבעים שאתם מעדיפים

כאשר אתם מזמינים שירות של חידוש צבע לאלומיניום, אתם יכולים לבחור באותו צבע הישן שהתקלף או נפגם. באותה המידה, יש ביכולתכם האפשרות לבחור גם צבע שונה לחלוטין. אפשר להתייחס לפעולת חידוש אלומיניום כאל הזדמנות לשנות את החזות מן הקצה את הקצה. 

אנו בהחלט שמחים להציג לפני הלקוח מגוון רחב של צבעים וגוונים, לפי הצורך והטעם. הזמינו עוד היום חידוש צבע אלומיניום בהתזה ונשמח להציג לפניכם את כל הצבעים האפשריים כך שתתרשמו ממרווח הבחירה שלכם. 

גם איכות וגם מהירות 
חברת גוון בצבע מבצעת חידוש צבע אלומיניום בשיטה מהירה וגם איכותית. הפעולה נעשית במכשירי התזה וריסוס ייחודיים. יישום הצבע החדש והמעולה נעשה באופן אחיד ויפה. 
 
מלבד חידוש של אלומיניום, ניתן להזמין גם עבודה של חידוש צבע ברזל באמצעות ריסוס או התזה. באופן כזה ניתן לצבוע מוצרי אלומיניום ומתכת ללא צורך בפירוק וכמובן ללא צורך לאחר מכן בהרכבה. 
 
החיסכון בזמן מתבטא גם בחיסכון בכסף עבור הלקוח. לא נוצרת אי נוחות, אין צורך לפנות את האזור בו מתבצעת העבודה. 
 
רוצים להתחדש, בצבעים יפים, בגימור מעולה? צרו קשר עם גוון בצבע והזמינו חידוש צבע ברזל בהתזה. הצוות יגיע עד אליכם ויבצע את המשימה באופן מוקפד ואיכותי. 
מאמרים נוספים

עבודות מסגרות

גוון בצבע- צביעת עבודות מסגרות חלונות האלומיניום נפוצים כיום במיוחד בבתים ודירות. פעמים רבות ועם זמן שעובר נוצר צורך לחדש את הצבע ולהוסיף קצת גוון

קרא עוד »