צביעת מתכת בהתזה​

צביעה באמצעות מברשת וצבע הייתה הדרך העיקרית, אולי היחידה, שבה ניתן היה לצבוע במשך הרבה מאוד שנים. לאחר מכן, ניתן היה ליישם שכבה יפה ואחידה של צבע גם באמצעות רולר. אבל כיום, במיוחד כאשר רוצים לבצע צביעה של חלקי מתכת בבית או מחוצה לו, אפשר לבחור בשיטה חדשה והרבה יותר טובה. השיטה הזאת לא מבוססת על מריחה של הצבע כי אם על יישום באמצעות ריסוס בלחץ. זהו השירות המיוחד שאותו מציעה חברת גוון בצבע – צביעת מתכת בהתזה. זוהי הדרך שלנו לעזור לכם לחדש את סביבתכם הקרובה, באמצעות צבע מרהיב. תוכלו להזמין אצלנו כל עבודה שתצטרכו, החל בצביעה של חלונות, דרך צביעת סורגים בהתזה וכלה בצביעת משקופים או כל דבר אחר. 

צביעה תלת ממדית 

למרות שניתן לצבוע גם קירות ומשטחים דו ממדיים באמצעות התזה ובגימור מעולה, הייחוד של שיטת ההתזה מתגלה כאשר צריכים לצבוע משטחים תלת ממדיים. באמצעות צביעת מתכת בהתזה הצבע מגיע בצורה מדויקת לכל פינה, לכל קרן זווית, לכל נקודה ונקודה. יש לכם שער כניסה בעיצוב מיוחד? הזמינו צביעת שער בהתזה ואנו מבטיחים שתהיו מרוצים מהתוצאות. אך ההבטחה שלנו איננה באה לידי ביטוי רק במילים יפות. אנו מעניקים אחריות על ביצוע הצביעה, לשנים רבות. 

כל פריט או מוצר מתכת המצוי סביבכם אנו יכולים לצבוע – במהירות וביעילות. צביעת מתכת בהתזה יכולה להתאים גם לצביעת תריסים מאלומיניום וגם כאשר רוצים לחדש משקופים או דלתות. מלבד צביעת שער מתכת נוכל להיטיב ולחדש לכם את כל סוגי המעקות והגדרות, בביתכם, בדירתכם, במשרד שלכם, בבניין שבו אתם מתגוררים. 

רוצים צבע חדש בגימור מעולה?
ספרו לנו מה אתם צריכים ואנו נגיע מוכנים ומצוידים
כי יחד איתנו, הכל עומד להיראות אחרת ובזמן קצר: - מלאו פרטים:

השותפים לדרך​:
צביעה בלי פירוק
יתרון חשוב מאוד שניתן למצוא בשיטת ההתזה, מלבד צביעה תלת ממדית, הינו צביעה ללא כל צורך בפירוק. צביעת מתכת בהתזה ללא פירוק משפיעה על מהירות הביצוע וכמובן גם על המחיר. כאשר ניתן לבצע צביעת סורגים בהתזה בלי לפרק, כאשר ניתן לצבוע שער או דלת בלי לפרק, חוסכים עבודה ממושכת. כאשר צוות העובדים מגיע בכדי לבצע נטו צביעה, מקבלים כתוצאה מכך מחיר נוח יותר ללקוח. 

אנו מבצעים את כל סוגי עבודות הצביעה, כל של סוגי המתכות. ברזל או אלומיניום, צביעת מתכת בהתזה – בזה אנחנו מתמחים. אם גם אתם כבר מאסתם בצבע הישן, אם הצבע הישן החל להתקלף או שאתם רוצים למנוע צרה צרורה ושמה חלודה, פנו אלינו בהקדם. צביעת שער בהתזה, צביעת משקוף, מסגרת מתכת או כל דבר אחר תושלם היטב, בדיוק בצבע שלכם. 
אנו מציעים ללקוחותינו אך ורק צבעים איכותיים, ברמה גבוהה ובביצוע מדויק. ברשותנו מניפות צבעים מגוונות, כך שתוכלו לבחור היטב, בלי להתפשר. צביעת שער מתכת בכחול או בירוק, באדום, בחום או בכל צבע שנראה לכם מתאים – אתם תבחרו, אנחנו נבצע. 
מאמרים נוספים

עבודות מסגרות

גוון בצבע- צביעת עבודות מסגרות חלונות האלומיניום נפוצים כיום במיוחד בבתים ודירות. פעמים רבות ועם זמן שעובר נוצר צורך לחדש את הצבע ולהוסיף קצת גוון

קרא עוד »