חידוש צבע גדר בהתזה​

משחר ההיסטוריה שימשו גדרות להפרדה בין אזורים שכנים, בין בתים, בין מבנים, בין שטחים חקלאיים ואפילו בין מדינות. כאשר השנים חולפות והגדרות מתיישנות, אפשר להחליף אותן אבל יהיה הרבה יותר יעיל לחדש אותן. בפרט הדבר נכון כאשר מדובר בגדרות שעשויות חומרים עמידים כגון מתכת או אלומיניום. 

חברת גוון בצבע מתמחה בביצוע עבודות חידוש, עם דגש על חידוש צבע גדר בהתזה. ניתן לבצע את הפעולה באופן יסודי ומהיר, בכל סוגי הגדרות, בשטחים פרטיים או ציבוריים. אל תוותרו על חידוש צבע גדרות – באחריות. 

צביעה בהתזה אחידה 
בסיפור הקלאסי “טום סוייר” (מאת מארק טווין) מסופר על הנער השובב שהוטלה עליו משימה – לצבוע את הגדר ביומו החופשי. צביעת הגדר נעשתה במברשת ובצבע, אולם כיום ישנה אפשרות אחרת, חדישה ומהירה. אנו, בחברת גוון בצבע מתמחים בביצוע חידוש צבע גדר בהתזה. אין צורך במברשות. אין צורך ברולר. אין צורך בעבודת כפיים שנמשכת ימים ארוכים. אפילו גדר גדולה וגבוהה ניתן לחדש באופן כזה בצורה אחידה ויוצאת מן הכלל. באמצעות מכשיר התזה ייעודי, הצביעה נעשית באופן מדויק ואחיד יותר מאי פעם. חידוש צבע גדרות בהתזה בשיטה הזאת נעשה במהירות מפתיעה אך אפילו חשוב יותר – בצורה מושלמת, בכיסוי אחיד, עמיד ומרהיב.

רוצים צבע חדש בגימור מעולה?
ספרו לנו מה אתם צריכים ואנו נגיע מוכנים ומצוידים
כי יחד איתנו, הכל עומד להיראות אחרת ובזמן קצר: - מלאו פרטים:

השותפים לדרך​:

תנו לנו לחדש לכם 
אם אתם מתגוררים בבית פרטי והגדר שסביב הבית כבר התיישנה, נוכל לבצע עבורכם חידוש צבע גדר בהתזה, בעבודה מדויקת ומוקפדת. אם יש לכם בית עסק, גן ילדים, בית מלון או כל מבנה אחר שסביבו גדר שהחלידה או שכבר נראית מיושנת מאוד, מהרו ופנו אלינו ונגיע אליכם לצורך עבודת חידוש מוקפדת ואיכותית. אך חשוב לציין כי לא רק גדרות אנו ערוכים לצבוע ולחדש. אנו מבצעים פעולות של צביעה וחידוש של כל דבר שעשוי מתכת, ברזל, פלדה, אלומיניום וגם חומרים אחרים. אנו מבצעים חידוש צבע חלון, משקוף, שער או דלת. אנו נכניס בקלות צבע חדש לחיים שלכם, לסביבה שלכם.

ההתמחות שלנו בחידוש גדרות מאפשרת לנו לחדש לכם את סביבתכם באופן מהיר אך לא בחיפזון סתם. אנו מתחייבים לעבודת חידוש צבע גדר בהתזה בביצוע מרהיב עין, בכל צבע שרק תרצו. תוכלו לבחור חידוש צבע גדרות בצבע מטאלי, מבהיק או מט ובכל גוון שרק תרצו. 

הכנה מקצועית טרום חידוש 
פעולה של חידוש צבע גדר בהתזה תמיד תתחיל בפעולת הכנה מקצועית. תמיד תתבצע בחינה של הגדר, ניקוי גירוד צבע מתקלף וסילוק כתמי חלודה או לכלוך. רק לאחר שהגדר מוכנה לצביעה ניתן לבצע חידוש צבע גדרות בהתזה באופן יעיל ואיכותי. גדר או חלון נראים מיושנים? משקוף, דלת או שער מצריכים טיפול רציני? פנו לגוון בצבע, אל תסתפקו בפחות. חידוש צבע חלון, צביעת גדרות וכל פעולת צביעה אחרת בדרך אליכם. 

מאמרים נוספים

עבודות מסגרות

גוון בצבע- צביעת עבודות מסגרות חלונות האלומיניום נפוצים כיום במיוחד בבתים ודירות. פעמים רבות ועם זמן שעובר נוצר צורך לחדש את הצבע ולהוסיף קצת גוון

קרא עוד »