צביעת פרופיל אלומיניום​

החלונות המודרניים ביותר מבוססים על פרופילים של אלומיניום. למרות שהאלומיניום איננו נוטה להחליד, רק מעטים מחבבים את צבעו המקורי כאשר הוא משמש כחלון. על כן, שירות איכות של צביעת מסגרות אלומיניום / צביעת חלון אלומיניום נחשב למבוקש מאוד. בחברת גוון בצבע מתמחים בביצוע צביעת חלונות בהתזה – כל סוגי החלונות ומכל הגדלים. לא משנה לנו אם אתם רוצים לצבוע חלונות קטנים או גדולים, לא משנה לנו אם החלון נמצא בבית או במשרד, אנו תמיד ערוכים לביצוע המשימה, באיכות גבוהה. 

חלון חדש מבלי לפרק 

יתכן שעד כה נמנעתם מהזמנת שירות של צביעת פרופילי אלומיניום בשל החשש שיהיה צורך בפירוק החלון לצורך צביעה מדויקת. יתכן שחששתם שלא ניתן יהיה להשיג תוצאות מושלמות, עם צבע שיגיע לכל פינה ופינה במסגרת החלון ובפרופיל האלומיניום. אם המחשבות הללו חלפו במוחכם, מעתה תוכלו להסיר כל חשש מהלב. אנו מתמחים בביצוע צביעת חלון בהתזה מבלי שצריך לפרק את החלון או את המסגרת. הריסוס מאפשר להשיג שכבה יפה ואחידה של הצבע, באופן מושלם. לאחר גמר העבודה החלון ייראה לא רק מחודש אל ממש חדש. 

מי זקוק לצבע חדש? 

מתי נהוג להזמין צביעת פרופיל אלומיניום? את הצביעה נהוג לבצע למשל כאשר נכנסים לבית חדש אבל הצבע של פרופיל החלון לא ממש מוצא חן בעינכם. גם כאשר צובעים את הבית או את המשרד, לפעמים מתברר כי צבע החלון הישן כלל לא מתאים לצבע החדש שבחרתם עבור הקירות. צביעת מסגרות אלומיניום, משקופים וחלונות יכולה להתאים גם כאשר פשוט נמאס מהגוון הקודם ורוצים לחדש בעלות נמוכה, בלי להיכנס להוצאות מיותרות. 
רוצים צבע חדש בגימור מעולה?
ספרו לנו מה אתם צריכים ואנו נגיע מוכנים ומצוידים
כי יחד איתנו, הכל עומד להיראות אחרת ובזמן קצר: - מלאו פרטים:

השותפים לדרך​:
כדאי לשים לב שהעובדה שהצביעה נעשית ללא פירוק מאפשרת לא רק ליהנות מהתוצאות לאחר זמן קצר להפליא. העובדה שאנו מבצעים צביעת פרופיל אלומיניום ללא פירוק ובמהירות מאפשרת לכם לשלם פחות. שיטת ההתזה חוסכת מכם את הצורך לשלם על פירוק ועל הרכבה. צביעת חלונות בהתזה נעשית לאחר שעוטפים ומכסים את הקירות הסמוכים או חפצים סמוכים, כך שלא צריך לפנות את החדר או לבצע הכנות מורכבות אחרות. 

מתחדשים עם גוון בצבע

חברת גוון בצבע ערוכה ומוכנה לבצע עבורכם צביעת פרופיל אלומיניום בהקדם. מאחורינו מכלול פרויקטים מגוון של צביעה בהתזה, בתוך הבית ומחוצה לו, בתוך משרדים ומחוץ לחללי עבודה. אנו תמיד מקפידים על ביצוע מרהיב, דייקני ומוקפד. 
באיזה צבע תרצו שנבצע צביעת פרופיל בהתזה? מהו הצבע האהוב עליכם, שיתאים לגופי התאורה, לריהוט, לאופי הבית שלכם? אם אתם רוצים צבע שיתאים למשקופים, אם אתם רוצים צבעים מלאי חיים, פנו אלינו ותוכלו לבחור בגוון הרצוי לכם. נשמח לסייע בעצה טובה, אם תחפצו בכך. נשמח להסביר לכם יותר על תהליך העבודה וגם על תנאי האחריות שאנו מעניקים ללקוחותינו. פנו לגוון בצבע, צביעת מסגרות אלומיניום וכל פריט אלומיניום או מתכת הדרוש לכם. 
מאמרים נוספים

עבודות מסגרות

גוון בצבע- צביעת עבודות מסגרות חלונות האלומיניום נפוצים כיום במיוחד בבתים ודירות. פעמים רבות ועם זמן שעובר נוצר צורך לחדש את הצבע ולהוסיף קצת גוון

קרא עוד »